הובלות למעון הסטודנטים בתל אביב

מזל טוב על שנת הלימודים (הראשונה או לא) שלך באוניברסיטה. אחרי הרבה מחשבה, הרהורים, לבטים והתייעצויות החלטת סוף סוף לעשות מעשה ולעבור לגור קרוב ללימודים? החלטה מצוינת! עכשיו הגיע הזמן להבין במה זה כרוח.
מעונות הסטודנטים בתל אביב מאפשרים לשכור דירה במחיר משתלם ולגור הכי קרוב ללימודים במיקום מרכזי ואטרקטיבי. ישנם מספר מתחמי מעונות באוניברסיטה, כך תוכלו למצוא את המעון שהכי קרוב אליכם ולהתמקם בו.

הבטחתם את מקומכם כבר במעון- ומה עכשיו?

הגיע הזמן לקחת את הדברים מהבית של ההורים ולהעביר אותם למגוריכם החדשים. לשם כך תצטרכו הובלה. לרוב שירותי הובלה הם עסק לא זול, למזלכם רוב החברות מציעות הובלות קטנות יותר עבור סטודנטים ככלל וסטודנטים שגרים במעונות בפרט.

 

אולם הרצאות באוניברסיטה

 

מהי הובלת סטודנטים?

הובלת סטודנטים היא הובלה ספציפית, נישתית ומוגדרת של הובלות בסדר גודל קטן יחסית. ישנם מועדים קבועים להובלות סטודנטים- לפני תחילת הלימודים ובסיום השנה. במהלך מועדים אלו סטודנטים בלבד יוכלו להעביר את דבריהם למעון הסטודנטים.
הובלות אלו לרוב לא מצריכות משאית הובלה גדולה ומספיק רכב מסחרי קטן יותר. בגלל שמדובר בהובלה פשוטה יחסית, ייתכן שהיא תעשה בנוסף להובלה גדולה, כמעין הובלה "על הדרך" עבור הסטודנטים.

 

עלות

לרוב מחיר של הובלת סטודנט יהיה זול יותר מהמחיר של הובלה רגילה, זאת כיוון שלרוב מדובר בהובלת תכולה קטנה יחסית. כמו כן, חברות ההובלות מתחשבות בעובדה שלרוב לסטודנטים אין יותר מדי כסף, לכן הן מייעדות תעריף מיוחד או הנחות עבור הסטודנטים.
מחיר של הובלת סטודנטים יעלה לרוב כ-200 ₪ לפריט בודד או יהיו בעלות כוללת של חצי מהמחיר המקורי. להובלה הקפידו לתאם את המחיר מראש.

 

תיאום

מכיוון שהובלות סטודנטים הן לרוב הובלות קטנות יחסית, אין צורך לתאם את ההובלה זמן רב מראש. סטודנטים עוברים לעיתים דירה בהתראה יחסית קצרה, חברות ההובלה מודעות לכך ומתאימות את עצמן.

 

איך בוחרים מוביל?

המלצות– ראשית שאלו את חבריכם לתואר, חברים מהבית או את השכנים לעתיד שלכם. עדיף לכם להסתמך על המלצות של אנשים קרובים מאשר על פרסומות שאתם רואים באינטרנט.
מחיר– שימו לב שהמחיר שהמוביל מבקש מכם תואם את התקציב שלכם. וודאו שהמחיר שחברת ההובלות מציעה לכם הוא מחיר הובלת סטודנטים ולא גבוה יותר.
אמינות- שימו לב שהמחיר שסגרתם עם חברת ההובלה הוא המחיר אותו תשלמו. חברות מסוימות ינסו להעלות את המחיר על מגוון שטויות. עדיף מראש לסגור מוביל אמין והוגן.

אז בין המבחנים, ללימודים, לחברים, לעבודה, תנסו לפחות להקל על עצמכם במעבר למגורים החדשים שלכם. בחרו מוביל איכותי שאפשר לסמוך עליו וסגרו איתו מחיר שיהיה הוגן לשני הצדדים. חוץ מזה- נשאר עכשיו לסיים את התואר בהצלחה!

לפרטים נוספים: http://iritmoving.biz