כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום

אנשים רבים, גברים ונשים כאחד, חושקים בתכשיטי יהלומים ויש לכך סיבות ברורות מאוד. תכשיטי היהלומים הם סמל סטטוס ליוקרה ולממון, ויש המחשיבים אותם כפריט היקר ביותר שקיים אצלם בארסנל החפצים. אולם כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום? את השאלה הזו בדיוק נבדוק במאמר הקרוב.

 

יהלומים בכל מיני סוגים

מיד נגיד לשאלה כיצד אפר להעריך שווי של טבעת יהלום, אך לפני כן בואו נעשה היכרות קצרה עם עולם היהלומים. טבעות יהלומים מיוצרות מיהלומים טבעיים שעברו תהליך רב שנים של ייצור עמוק בבטן האדמה, ולאחר מכן עוברים תהליכים של ליטוש, ניקיון ושיבוץ בתכשיט.

יהלומים קיימים בכל מיני סוגים, צבעים וגדלים, וכששואלים כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום, התשובה קשורה בדיוק למדדים האלו.

 

 

 

כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום?

לשאלה כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום יש כמה תשובות. האות C מסמלת את ארבעת התשובות שלפיהן אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום – CUT – אופן החיתוך של היהלום, COLOR – צבע היהלום, CLARITY – רמת השקיפות של היהלום ו-CARAT  – כמות הקראט הקיימת ביהלום.

באמצעות ארבעת המדדים הללו אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום, שבדרך כלל ינוע בין כמה אלפי שקלים ויכול גם להגיע לעשרות אלפי שקלים ומאות אלפי שקלים.

 

מי בכלל עונד תכשיטי יהלומים?

תכשיטי יהלומים הם סוג תכשיטים נפוץ ביותר. תכשיטי יהלומים כמו טבעות אירוסין הם תכשיטים המבוקשים על ידי כל רווקה שמקבלת הצעת נישואים. בדרך כלל תכשיטי יהלומים יירכשו על ידי אנשים לרגל חגיגות מיוחדות כמו אירוסין, נישואין, חגיגות יום הולדת עגולות ועוד.

אנשים שיש להם את היכולת הכלכלית לעמוד ברכישה גדולה וקבועה של תכשיטי יהלומים, נהנים גם מרכישת תכשיטים ללא כל סיבה מיוחדת, אלא פשוט לשם התחדשות. תכשיטי יהלומים יכולים לעטר כל אישה וגבר בזמן יציאות לערבים מיוחדים או אירועים.

 

חוץ מטבעות יהלומים קיימים עוד סוגי תכשיטי יהלומים?

בוודאי. טבעות יהלומים הוא הסוג הנפוץ ביותר, אך בהחלט קיימים בשוק גם עגילי יהלומים, שרשראות יהלומים, צמידי יהלומים ועוד.

 

מה המחיר של תכשיטי יהלומים?

בהתאם לשאלה כיצד אפשר להעריך שווי של טבעת יהלום, ייקבע המחיר של הטבעת. אותם מדדים תקפים גם לגבי תכשיטי יהלומים אחרים, כך שגם מחיר של תכשיט יהלומים ייקבע בהתאם לערכו. כך, לדוגמה, טבעת אירוסין מזהב צהוב עם יהלום של 1.01 קראט תעמוד על מחיר של 19,990 ₪, טבעת אירוסין מזהב לבן עם 1 קראט של יהלום תעמוד על מחיר של 14,990 ₪, טבעת אירוסין מזהב לבן עם סך יהלומים של 2.01 קראט תעמוד על מחיר של 49,000 ₪ ועוד. בחרו לעצמכם את תכשיט היהלומים המושלם בשבילכם ותהנו ממראה קלאסי ואלגנטי.