דלתות פנים – כיצד נבחר?

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות של בחירת דלתות פנים עבור הבית. ישנן מגוון של אפשרויות, כיצד תדעו לבחור את דלת הפנים אשר תתאים לדירה שלכם?

דלתות פנים – דילמות ואפשרויות

רבים מאתנו נתקלים בדילמה הזו: עברנו לדירה חדשה או שיפצנו את הקיימת. רובנו משקיעים עשרות על שקלים על שיפוץ את הבית, רכישת רהיטים ועוד, אך אחת הדילמות הגדולות ביותר היא בחירה בתכנון ועיצוב דלתות הפנים של הבית. אם בעבר רבים מאתנו התייחסו לדלת כמרכיב בסיסי אשר אין להקדיש לו זמן או מחשבה תכנונית, כיום הפכו דלתות הפנים לפריט עיצובי וכרהיט לכל דבר אשר יש ביכולתו לשנות את כל המראה של כל חלל הבית, בצורה נקייה ויפה. הדלתות הנפוצות ביותר הן דלתות הכנף (פתיחה "רגילה") ודלתות הזזה. ניתן להשיג היום דלתות כנף עם צירים נסתרים שנושאים את משקל הדלת טוב יותר, עמידים יותר בפני בלאי, מונעים היתפסות אצבעות בדלת (בעיקר כאשר בבית ישנם ילדים קטנים) ומאפשרים פתיחה מלאה של הדלת ב- 180 מעלות.

דלתות פנים ראשית

כיצד נדע איזו דלת פנים לבחור לבית?

  • קביעת תקציב: טרם רכישת דלתות פנים יש לבצע חשיבה אודות התקציב אותו נרצה להשקיע. באופן כללי, ברוב הבתים בישראל יש בממוצע כ 5 דלתות, כאשר המחיר הממוצע לדלת מתחיל ב 1,000 שקלים ומעלה והוא משתנה בהתאם למרכיבים שונים כמו חומרים, רכיבים ועיצובים. על כן, חשוב מאוד לדעת מהו התקציב ולנסות שלא לחרוג ממנו מאחר ומדובר בהוצאה לא קטנה אשר יש לה חשיבות רבה, זאת לאור העובדה כי אורך חיי דלתות הפנים כיום הוא ארוך ומדובר בפריט אשר עתיד ללוות אותנו למשך שנים ארוכות.
  • חומר דלת הפנים: בניגוד לרהיטים אחרים שאנו רוכשים עבור ביתנו, המחיר של דלתות פנים פנימיות מורכב מהחומר ממנו עשויה הדלת, הגוף המילוי והצפוי והם אלו אשר קובעים את איכות הדלת ואת רמת הבידוד והעמידות. קיימות כיום עשרות אפשרויות לבחירה בין סוגי חומרים שונים, בעלויות משתנות.
  • טכנולוגיה: כיום קיימות בשוק פיתוחים פורצי דרך בכל הקשור להגנה בדלתות פנים, הכוללות בין היתר מנגנון נעילה מגנטי כמו גם אפשרויות הגנה נוספות, כמו גם אמצעי בידוד. יש לבצע בדיקה של הצרכים של בעלי הדירה ולבדוק מהם האמצעים הטכנולוגים בהם נרצה להשתמש ובהתאם לבחור את הדלת הנכונה עבור ביתנו.

מעוניינים לקבל ייעוץ והצעת מחיר לגבי דלתות פנים? חברת שערי ברכה מייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה בכל עיצוב וגמר משנת 1998. בין לקוחותיה: קבלנים, אדריכלים ומעצבי פנים מכתיבי דעה, לקוחות פרטיים, מוסדות ציבור, מוסדות תרבות ובילוי ועוד. פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מקצועי מצוות המומחים של שערי ברכה כדי שגם בבית שלכם יהיו דלתות פנים מעוצבות.