עורך דין רכישת דירה – למה אתם צריכים את שירותיו?

הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות דירה? מעוניינים להפסיק להיות מוטרדים מהשאלה האם יבקשו מכם השנה לעזוב את הדירה המושכרת שלכם או לא? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים, למרות העלויות של הנכסים בישראל, בוחרים בסופו של דבר לקנות נכסים ולכן הגיע הזמן שתעשו זאת גם אתם. מה שכן, אתם חייבים להבין שמדובר על עניין לא פשוט שגם יכול לעלות הרבה מאוד כסף. לכן ברור מדוע השאיפה צריכה להיות הקטנת הטעויות עד כמה שרק אפשר, וזו הסיבה שבגללה שירותיו של עורך דין לרכישת דירות זה משהו שאתם לא יכולים בלעדיו. עורך דין רכישת דירה שאתם תשכרו את שירותיו יהיה אחראי על הדבר החשוב ביותר בכל העסקה מבחינתכם, והוא: השמירה על הזכויות שלכם.

שירותיו של עורך דין

איך יודעים לאיזה עורך דין מומלץ להתקשר?

כשמדברים על השכרת שירותיו של עורך דין רכישת דירה מדברים כמובן על מאות אנשי מקצוע בישראל שיוכלו לתת לכם שירות. לא רק שיש הרבה עורכי דין בארץ, אלא רבים מהם גם עשו התמחות בתחום הנדל"ן וחוזי המכר, מה שאומר שיש אפשרויות רבות שביניהן תוכלו לבחור. מה שחשוב לבדוק כאשר מחפשים עורך דין רכישת דירה זה שהוא יהיה כמה שיותר מנוסה, כי הדבר האחרון שתרצו זה להפקיד את העניין החשוב הזה בידי מישהו שאתם לא לגמרי סומכים עליו. אומנם זה נכון שגם עורך דין מדופלם ומנוסה מתייעץ לעיתים עם הקולגות שלו אך בסופו של דבר הניסיון הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו בדברים חשובים שכאלה.

הכנת חוזה המכר

אחד מהתפקידים הכי חשובים שיש לעורך דין לענייני רכישת דירה, הוא להכין את חוזה המכירה או לבדוק חוזה שהצד השני מנסה להחתים אתכם עליו. לכן עוה"ד שלכם חייב לבדוק את הדברים לעומק ולעשות, לגבי הנכס המדובר, את כל הבירורים שצריך. האם מדובר על נכס שיש לגביו זכויות בניה מסוימת? האם יש לגבי הנכס אזהרות, שבתור קונים, אתם חייבים להיות מודעים להן? קחו בחשבון שהרעיון הוא להיות מסוגלים לסמוך בעיניים עצומות על עוה"ד שלכם ולכן שווה להשקיע בבחירת איש המקצוע שינהל עבורכם את הדברים. אתם תראו שבסופו של דבר, אחרי שכל העסקה הארוכה והמסובכת הזאת תסתיים, יהיה לכם נכס ותרגישו הרבה יותר יציבים מבחינה כלכלית. זה לא במקרה שרבים בישראל בוחרים לעשות את הצעד הזה וכדאי שתנסו זאת גם אתם.