מתכוונים לעבוד מחלל עבודה? קבלו טיפים מהמומחים לעבודה פרודקטיבית

חלל עבודה הפך למקום עבודה רשמי ומוכר בקרב עצמאים ואף שכירים ברחבי הארץ. אם בעבר כל חברה או ארגון היו מחויבים להשכיר משרד משלהם באלפי שקלים בחודש, חלל עבודה מציג פתרון יעיל, מרשים וכמובן – זול יותר.

עם זאת, חשוב לדעת לעבוד בצורה נכונה בחלל העבודה , על מנת להיות אפקטיבים ופרודקטיבים למרות כלל הסחות הדעת שעשויות להיות באזור. לכן, אם אתם מתכוונים לעבוד מחלל עבודה? קבלו טיפים מהמומחים לעבודה פרודקטיבית

טיפים לעבודה פרודקטיבית

בין אם אתם מעוניינים לעבוד לבד בחללי עבודה בתל אביב, בין אם אתם מעוניינים לעבוד בצוות בחללי עבודה בחיפה ובין אם חללי עבודה בנתניה השאירו עליכם רושם טוב, חשוב לדעת כיצד לשמור על עבודה פרודקטיבית. שימוש בטיפים הבאים יוכלו ללא ספק לספק לכם זאת

צרו לעצמכם שגרה

חלל עבודה לעיתים מפתה אותנו להגיע בשעות לא קבועות ובמילים אחרות "מתי שבא לנו". עם זאת, מחקרים מראים שיצירת שגרה ברורה עם שעות עבודה מוגדרות במהלך היום והשבוע ללא ספק משפרות את הפרודקטיביות שלנו. 

לכן החליטו באילו ימים ושעות אתם מתכוונים לעבוד מחלל העבודה והפכו זאת לשגרה.

יצירת שגרה לא רק תשפר את העבודה שלכם, אלא גם תשפר את איכות החיים שלכם.

החליטו כי מעתה תעבדו בימי ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-15:00, ותראו איך אתם מספיקים יותר.

חללי עבודה

צרו את הסביבה האולטימטיבית עבורכם

אנו משערים כי אתם כבר יודעים אם אתם עובדים יותר טוב לבד עם אוזניות או דווקא בחברת אנשים. אין כאן עניין של נכון או לא נכון. מה שחשוב זה לדעת לייצר את הסביבה שמתאימה לכם. 

לכן הקפידו על יצירת סביבת עבודה נוחה גם בחלל העבודה:

  • האם אתם מעדיפים פינה שקטה או דווקא חלק משולחן עם עוד אנשים?
  • האם אתם מעדיפים מסך אחד או שני מסכים?
  • וכן הלאה

אל תשכחו את ההפסקות

אחד היתרונות של חלל עבודה, הוא כמובן החשיפה וההכרות עם אנשים חדשים שיכולים בדרך זו או אחרת להועיל לכם. לכן, הגדירו לכם, כל כמה זמן אתם מעוניינים לעשות הפסקה ומעט להתרווח. 

להפסקות יש חשיבות רבה מכל הבחינות: יצירת קשר עם אנשים, הזזת הגוף וטעינת אנרגיה.

אל תטעו, לא מדובר במשהו לשם הכיף בלבד, אלא בדיוק להפך. הפסקות קצרות לא רק שלא פוגעות בעבודה אל בדיוק ההפך – ההפסקות דואגות שנהיה פרודוקטיביים בזמן העבודה.

שאלה נפוצה היא כל כמה זמן לעשות הפסקה. ההמלצה הרווחת היא לקחת הפסקה של כחמש דקות מדי 40 דק'. זה פרק הזמן שנמצא הכי אפקטיבי ועם זאת – כמובן שנתון לבחירתכם ולהחלטתכם.

אלו היו 3 טיפים חשובים לעבודה פרודקטיבית לאלו מאיתנו שמתכוונים לעבוד מחלל עבודה.