ההסכמים שעושים בחנות וירטואלית

כולם כבר הבינו שכל עסק היום חייב להקים חנות וירטואלית, כל העולם כבר שם ואין מנוס מלהקים את החנות המושלמת בכדי להגדיל את הרווחים.

הרבה חנויות שהיו אפילו על סף סגירה פתאום גילו את האינטרנט, ומאז לא רק שהם ניצלו מסגירת העסק אלא הכפילו את המכירות.

כל זה לא מספיק כי חנות וירטואלית כוללת בתוכה המון מרכיבים חשובים, זה לא מתחיל בהצגת המוצר ואז אפשרות רכישה, אלא צריך לרכוש לפני הכל את האמון של הלקוח.

בעולם של היום, האינטרנט הפך להיות משהו שהרבה מאוד אנשים חוששים לבצע בו קניות, בכדי שנרכוש את אמון הלקוח שיבצע את הרכישה יש כמה הסכמים שחשוב לבצע.

פגישה עם לקוחות מרוצים

הסכמים שיעזרו לרכישת אמון לקוח

כמו שכבר אמרנו בניית חנות וירטואלית היא לא רק הצגת מוצר עם אפשרות סליקה ורכישה, בניית חנות כזאת היא מעל הכל יצירת אמון מלא של הרוכש באתר שלנו.

לכן ביצוע פעולה של בניית אתר המיועד לחנות, חייבת להתבצע על ידי חברת מקצועית ואמינה.

אגאי בניית אתרים מביאה לכם את צוות המפתחים ואנשי המקצוע הטובים ביותר, מאפשרים לכם בניית חנות בהתאם לצרכים האישיים של כל חנות.

כל ההסכמים האלו מטיבים עם הלקוח, למרות שהסכמים אלו מטיבים עם הלקוח (ככה זה נראה מהצד שלו) הם מטיבים איתכם יותר, כי רק בזכות הסכמים אלו הוא יבצע רכישה.

רוצים לדעת מהם אותם הסכמים ? הנה הם כאן לפניכם.

תקן PCI  :

שאנו מדברים על חנות וירטואלית העסקאות נעשות בשני דרכים עיקריות, האחת היא תשלום באמצעות כרטיס אשראי, והדרך השנייה והמוכרת לכולם היא באמצעות פייפל.

שלקוח מבצע רכישה באמצעות כרטיס האשראי שלו, הוא חושש מעל הכל שנתונים אלו יעברו לגורמים שפועלים בצורה לא חוקית.

ברגע שהחנות וירטואלית שלכם לא מאובטחת בצורה מלאה, לא רק שעלול להיגרם נזק כלכלי ללקוח, אלא הנזק התמידי שיגרם לחנות שלכם גדול הרבה יותר.

בעולם שבו כל פוסט ביקרות שלילית קטן מתפתח כמו אש בשדה קוצים, הדבר שאתם רוצים להימנע ממנו יותר מהכל הוא  ביקרות שלילית בעיקר בנושא התשלומים. (במקרה כזה כל מי שנתקל בפוסט שלילי, ויזה שמדובר על האתר שלכם, הוא לא יבצע רכישה).

תקן PCI = תקן אבטחת מידע שהוגדר על ידי חברות אשראי בינלאומיות.

הסכמי משלוח :

יש להכין מסמך המחייב אתכם לעמוד בזמן האספקה.

קביעת זמן אספקה צריך להיות בהתאם לסוג המוצרים שאתם מוכרים, צריך לדעת להכיר את המוצר, את חברת השליחויות איתה עובדים ועוד גורמים המשפיעים על המשלוח.

לרוב, במשלוחים בארץ נהוג שזמן המשלוח לא יעלה על 14 ימי עבודה מרגע אישור העסקה.

הלקוח צריך לדעת מה בדיוק הוא מקבל וכמה זמן הוא צריך לחכות לזה, נסו לקבוע טווח ארוך שיתן לכם זמן להתארגן ולבצע את השילוח, ויחד עם זאת טווח זמן סביר.

הסכם ביטול עסקה :

חשוב לתת ללקוח את האפשרות להחזיר את המוצר, ככל שתבנו יותר הסכמים שמטיבים עם הלקוח (עד גבול הכלכליות המשתלמת) אלו יעזרו ללקוח לרכוש את האמון שלכם.

מי שמוכר מוצר שהוא מאמין בו, יתן גם את האפשרות לבצע החזרות.

קבעו תנאים ברורים בתקנון שיופיע באתר לגבי מדיניות ההחזרות.

כמו כן, ישנו חוק להגנת הצרכן, המאפשר לכל צרכן לקבל זיכוי כספי מלא על מוצר שהחזיר.