הקבלן סיים לעבוד? אל תשכחו להכניס בדק בית

רכישה של דירה חדשה מקבלן מחייבת ביצוע של בדק בית ע"י בודק מקצועי, וזאת על מנת לבדוק האם ישנם ליקויי בנייה אשר עלולים להוות סכנה לדיירי הבית כמו גם חיסכון כספי.

  

רכישת דירה חדשה מקבלן – חשיבות עליונה לביצוע של בדק בית

בשעה טובה רכשתם דירה חדשה מקבלן, ואין ספק כי מדובר באחד הרגעים המרגשים ביותר בחיינו, זאת לאור העובדה כי רכישה של נכס נדל"ן היא ללא ספק הרכישה המשמעותית והחשובה ביותר שכל אדם מבצע בחייו. אולם, ישנה חשיבות רבה לביצוע של בדק בית בסיום עבודתו של הקבלן וזאת על מנת לוודא כי אין ליקויי בנייה וכי כל האלמנטים אשר מצויים בדירה הם ברמה הטובה והאיכותית ביותר. למעשה, רבים מאתנו לא יודעים לזהות ליקויי בנייה, זאת לאור חוסר ידע בתחום כמו גם העובדה כי ביצוע של בדק בית חייב להתבצע ע"י איש מקצוע אשר יש לו את הניסיון והידע להבחין בכל הליקויים, הקטנים והגדולים ולשקף בעבורנו באמצעות דו"ח מפורט את כל ליקויי הבנייה אשר נמצאו ויש לתקן אותם בטרם אנו נכנסים לדירה. במידה ולא נבצע זאת, ייתכן מצב שבו הליקויים יתגלו יגררו אותנו להוצאה כספית משמעותית ביותר, כמו גם נזקים אדירים אשר יכולים להתרחש בדירה כתוצאה מבנייה והתקנה לא נכונה של הקבלן.

 

קבלן

מי מבצע בדק בית?

במידה ואתם עומדים להיכנס לדירה חדשה אותה רכשתם מהקבלן, כמו גם ביצעתם שיפוץ מקיף חשוב מאוד כאמור לקחת חברה מקצועית אשר תדע לספק את כל המידע הדרוש לנו, כמו גם תעניק ליווי מקצועי וצמוד לכל אורך התהליך המורכב הזה. חברה כזו היא חברת גאיה הנדסה, אשר מתמחה בביצוע בדק בית בתחום הבנייה. מאז החלה את פעילותה, שירתה בהצלחה גאיה הנדסה מאות לקוחות מרוצים וזאת בזכות צוות אדיב המורכב מטובי המומחים בתחום ההנדסה והבנייה כמו גם מומחים מטעם מכון התקנים כך שתוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את השירות המקצועי ביותר אשר ישקף בדיוק את הליקויים, במידה והם ישנם, אשר נמצאו בדירה שלכם.

 

בליקויי בנייה מטפלים רק באמצעות סיירת ביצועים

במידה ונמצא בדירה החדשה שלכם ליקויי בנייה ע"י בודק מקצועי, ישנה חשיבות עליונה לטיפול בתקלות הללו בהקדם האפשרי, זאת כדי לא לעכב את הכניסה לדירה כמו גם על מנת לא להוציא כספים נוספים בעתיד. חברת סיירת ביצועים היא החברה הטובה ביותר בכדי לתת מענה לליקויי בנייה שנמצא בדירה, וזאת בזכות אנשי מקצוע מנוסים אשר מעניקים שירות איכותי ומהיר וזאת בפיקוח של קבלן עבודה אשר יבטיח כי פרויקט השיפוץ יסתיים בהקדם האפשרי, ולשביעות רצונכם המלאה, בעלות אטרקטיבית.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים? השאירו פרטים באתר ליצירת קשר ונציג החברה יחזור אליכם: sba.co.il